måndag 24 mars 2014

Nytt försök att hålla bloggen uppdaterad!

Ett nytt inlägg i dag, får se hur ofta jag känner för att skriva.

Har så smått börjat fundera på att äta LCHF kost, byxorna känns väldigt trånga i midjan, och efter efter ett kliv på vågen, så bestämde jag att testa.

Har ätit enligt rekommendation i dag, och jag har inte känt mig hungrig alls.

Satte även på Run Keeper vid dagens prommiar med vovsingen. 
Första prommisen blev 4,33 km lång och tog 1 timme o 19 minuter.
Andra prommisen blev 1,28 km och tog 27 minuter.

Suttit på trappen i solskenet o njutit. Vovvsingen låg där med o njöt.

Sen satte vi oss i soffan o virkade lite mormorsrutor. 

Ingen bild i dag, fattar inte hur det fungerat.

Inger

1 kommentar:

Gunilla K sa...

Visst kan det vara trögt ibland att skriva på bloggen.
Vi kör 5:2 dieten och den fungerar helt fantastiskt bra. Jag har tappat ca 5 kg och maken ca 10 kg.
Visst har vi underbart väder vill ha mycket sånt.
kram Gunilla