onsdag 23 februari 2011

I går .......

kom ett kuvert, som innehöll dessa vackra tyger.

Jag deltog i en liten tävling som AnneMarlen hade på sin blogg, det gällde att gissa rätt hur många klor hennes hund har. Min gissning blev 22 och det visade sig att det var rätt. Jättekul o tusen tack AnneMarlen för de vackra tygerna.

Börjar gilla att det kommer paket o kuvert som innehåller tyg eller böcker, det är lite vanebildande.

Tog en tur till bibblan i dag för att se om det fanns en bok, Sticka till dockan, av Målfrid Gausel, men den fanns inte här på vårt lilla bibliotek, så den kommer antagligen i morgon, blir en ny prommis dit då.

Solen sken o den värmde på ryggen kände jag när jag gick dit. Gäller att ha ett mål att gå till, nu när det är så kallt ute.

För ett tag sedan var det en utmaning på Facebook, tror det var Pia Skogman som drog igång utmaningen, men jag är ju sen i starten så här är min löpare, och den var jättekul att sy





Sydde även några små nåldynor, mönstret hittade jag på en norsk blogg.

Allt för i dag.

Ha en trevlig onsdagskväll!

Inger




7 kommentarer:

Lotta Fällback sa...

Åh va fin löparen vart Inger, superläckert våraktig. Nu blir jag sugen att sy. Visst är det mysigt att få läckerheter i brevlådan.
Du är så duktig som är ute o rör på dig.
Ha det gott vännen.
Kram LjusneLotta

Gudrun sa...

Härlig vinst och fina saker du sytt!
Kram Gudrun

Anette L sa...

Grattis grattis! Både till vinsten och den fina löparen!

Gunilla K sa...

Vilken skitsnygg löpare du har gjort!! Nåldynorna går inte av för hackor dom heller.
Sen måste jag ju gratta dej till din vinst, det är ju jättekul att vinna.
Kram Gunilla

pialuttan sa...

Löparen som jag uppmanad till blev så vårfräsch och fin Inger!! Bra jobbat...och så söta nåldynor!
kramen

Rose-Marie sa...

Grattis till underbara tyger. Jättesnygg löpare
Kram Rose-Marie

Katarina sa...

Grattis till vinsten, fina tyger! Fint även det du sytt! Kram Katarina