torsdag 16 juli 2009

En solig o

fin dag är det i dag. Sitter o justerar min blogg lite, testar för att se hur det kommer att se ut. Går ju att ändra om det inte blir bra.

Sömnaden är på noll just nu, men jag handbroderar lite, BOM (block of the month) block, ligger efter med dem, så nu är det juni måndasblock jag syr. Men får nog ta o komplettera mina garner, på nästa block ska det sys stjärnor, o en sådan sjtärnfärg har jag inte.

Lilla L har inte synts till på hela dagen men hon kommer till kvällen får jag hoppas.

Pratade men M tidigare o S hade haft 5 kompisar där o var överlycklig.

Ha det!

Inger

2 kommentarer:

Anette sa...

Vilka BOM:ar syr du? Jag kör med A Christmas Wish och Country Calender. Gjorde klart juni igår och hoppas bli klar med juli ikväll. Då är jag äntligen ikapp.
Nästa år, om jag ska sy någon BOM så kommer jag hålla mej till en och ha svensk text på den.
Hälsningar
Anette

Inger sa...

Hej Anette!

Jag syr oxå Christmas Wish och den tyska sagobomen, Once upon a time. Nu i eftermiddag har jag ritat upp Juli för dem båda. Ska ta ett tag framför TV nu i kväll.

Ha det gott!

Kram Inger