tisdag 4 augusti 2009

Glasunderlägg




Häromdagen var jag med i en tävling, hos Linnea Art Line.


Vi sydde glasunderlägg o flasksmokingar, för min del blev det 2 glasunderlägg. Det är ju en evighet sedan jag broderade på maskin så hjärnkontoret fick jobba ordentligt. Jag vann inte men det var kul att brodera, så jag ska nog ta tag i det oxå. Många saker att ta tag i på listan.


Glasunderläggen ska jag ge till dottern som är nykär.


Fick i dag oxå inlagt en besöksräknare, så det ska bli spännande att se hur många som besöker min blogg.


Ha det bra


Inger

2 kommentarer:

Hela rubbet sa...

hallå
inte visste jag att du åxå skaffat blogg. vilken himla söt bild du har på startsidan på ekorren

Uttan sa...

Men så fina Glasunderlägg!
Hon har mycket fint Linnea Art...Hon är hur duktig som helst.
Jag har köpt en hel del broderier från henne.
Påsk och julmotiv.
och de är verkligen välarbetade och blir så snygga.
Så fin Din Blogg blivit.
Så kul!
Ha en fin Måndag!
Kram!