söndag 19 december 2010

4:e advent 2010

En himla lång tid har förflutit sedan förra blogginlägget. Vad har då hänt under denna långa tid, tja för att sammanfatta det hela så egentligen ingenting, livet har bara gått sin gång.

En sommar som var rätt bra, en höst som jag är nöjd med, har mått bra o varit på syveckor o andra roliga saker.

Vinter fick vi ju ganska så tidigt och jag gillar snön som ligger för det blir så ljust o fint, istället för det gråa, trista, blöta o mörka som är vanligt annars.

Nu har vi dotterns hund här några veckor över jul o nyår, hennes matte med sambo är i sydligare breddgrader o gottar sig i solen o värmen.

Har börjat en omflyttning i mitt syrum, tror det kommer att bli bra. Datorn har jag flyttat upp till mitt gamla datorrum, sonen har flyttat hemifrån så nu kan jag sitta här igen o titta på alla fåglar utanför fönstret. Härligt!

Allt för i dag, tror jag.

Ha det!

Inger

Inga kommentarer: