söndag 20 september 2009

Hemma igen

Efter en lång syträff är jag åter hemma med huvudet fullt med idéer o tankar. Har varit helt otroligt roligt att träffa alla kamrater o verkligen bara fått sytt o bara vara. Har ju "checkat" in på världens bästa "hotel" som är hos min kompis o hennes man, de är toppen, tack L o Kj för att ni finns o att jag får komma o hälsa på er.



Ett av projekten är att testa att sticka disktrasor eller diskdukar som låter lite bättre.


Här är min första o den är stickad i lin.


Har börjat virka bakelser men har bara gjort en, men det kommer fler, hihi.

Sedan har börjat på en quilt som heter Key Holes, men är bara i början än så länge.


Ni som har bloggar i blogger, hur sjutton gör ni när ni lägger in flera bilder, jag kan inte flytta om bilderna som jag vill.

Ha det bra

Inger











2 kommentarer:

Lotta Fällback sa...

Fniss, men va roligt att läsa din blogg. Bästa hotellet??? Nåja nån stjärna har nog ramlat ner ovanför dörren. Men visst har vi vansinnigt roligt när du är här. Jag tycker du ska bo här jämt ja. Kram Lotta o Kj han hälsar till Fru 2

Uttan sa...

Kul att Du börjat virka bakelser Du också det är sååå roligt med Amigurumi.
Har du kollat in på Moas blogg? hon har mönster på Pippi den här veckan.Du kan gå in till Henne genom min blogg!
Moas Lovely things.
Ha det gott!
Kram!